مصاحبه مهدوی کیا پس از برد مقابل هما

مصاحبه مهدوی کیا پس از برد مقابل هما




 

 


مصاحبه مهدوی کیا پس از برد مقابل هما


تاریخ : دوشنبه ،
20 شهریور 1391

کاپيتان تيم پرسپوليس گفت: ما تيم بزرگي داريم و ترس از باخت در تيم وجود ندارد.


مهدي مهدوي کيا پس از پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل هماي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي آساني را برگزار کرديم، بالاخره تيمي که امروز با او مقابله کرديم با تيم‌هاي ليگ برتري فرق داشت، اما ما دوست داريم با اين ديدارهاي تدارکاتي در بازي‌هاي بعدي نمايش قابل قبولي را ارائه کنيم.

وي افزود: تمرينات منظمي را پشت سر گذاشتيم و اميدواريم که همه ملي پوشان هم بيايند تا با تيمي کامل به مصاف نفت تهران برويم.

وي در خصوص مصدومان پرسپوليس نيز گفت: بالاخره حضور حتي يک مصدوم به ضرر تيم ما است و اين براي ما خيلي بد است. اميدوارم از اين به بعد بازيکن مصدوم نداشته باشيم. در هر صورت فوتبال است و قابل پيش بيني نيست.

وي خاطرنشان کرد: ما تيم خوبي هستيم اما متاسفانه در جدول شرايط خوبي نداريم اما در پرسپوليس بازيکنان خوب و حتي مربي خوبي داريم. ما آماده بازي با نفت هستيم، فقط اميدوارم در اين شرايط بازيکنان ملي پوش ما سلامت برگردند چون بايد مقابل نفت به 3 امتياز برسيم. مي‌دانيم ديگر حق نداريم فرصت‌ها را از دست دهيم اما اين دليل نمي‌شود که به عقب فکر کنيم. مي‌خواهيم به آينده نگاه داشته باشيم تا به نتايج خوبي برسيم.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا ترس از باخت داريد يا خير، گفت: پرسپوليس بزرگ است و اصلا ترس از باخت نداريم. اتفاقات اول فصل در پرسپوليس قابل پيش بيني بود ،عدم شناخت‌ها باعث اين موضوع شد.

وي در خصوص بازي ايران و لبنان گفت: لبنان هميشه مقابل ما تيم بازنده بوده، ما بازي سختي را مقابل اين تيم داريم. 2 بازي اخير را لبنان ديده‌ام، هرگز نبايد آنها را دست کم بگيريم و بايد به 3 امتياز در لبنان برسيم.

مهدوي کيا در پاسخ به سؤالي که آيا تحريم ملي پوشان در مقابل صحبت‌هاي خبرنگاران خوب است يا خير، گفت: من قبلا هم گفتم مصاحبه‌ها و اخبار‌هاي ضد و نقيض باعث مي‌شود که فاصله بين رسانه‌ها پيش آيد. البته بايد به فوتباليست‌ها حق داد، دوست ندارند مصاحبه خيالي از خود ببينيد. اميدوارم هر چه سريعتر اين تعامل‌ها به وجود آيد.

وي افزود: ما نمي‌توانيم رسانه‌هاي خودمان را با رسانه‌هاي کشورهاي ديگر مقايسه کنيم. در ايران رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها زياد هستند و همه دنبال تيتر‌هاي داغ مي‌گردند اما در هيچ جاي دنيا بعيد مي‌دانم اين طور باشد. به همين دليل مشکلاتي اين وسط پيش مي‌آيد.

وي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس از نگاه خودش گفت: خوشبختانه رقابت را در تيم مي‌بينيم، مشکلي نيست و به نظرم از اين به بعد مي‌توانيم بهتر باشيم.

مهدوي کيا در پايان درباره اظهارات رويانيان مبني بر اينکه يک بازيکن به دنبال تخريب تيم است گفت: من در جريان حرف هاي رويانيان نيستم و تا آنجا که مي‌دانم ما همه با هم دوست هستيم و براي موفقيت پرسپوليس تلاش مي‌کنيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل